Nasz pojazd to FS-Lublin, model Żuk A07. Zwany z francuska – Le Żuk, z racji wyposażenia w mnóstwo części z aut francuskich, oraz polakierowania białym lakierem z palety Citroena.Wyprodukowany w lutym 1998 roku, na kilka dni przed zakończeniem produkcji. Numer seryjny to 587 709 (ostatni wyprodukowany Żuk ma numer 587 818). Nasz jest zatem sto dziewiąty od końca produkcji. Fabrycznie zaopatrzony w silnik diesla, krajowej produkcji Andoria z Andrychowa. Pojemność 2400 cm i moc całe 70 koni;-). Doposażony w pięciobiegową skrzynię i hamulce tarczowe z młodszego brata – Lublina. Reszta jest seryjna. Dodane sporo wyposażenia kempingowego, przebudowane wnętrze, zmodyfikowane wiele elementów. Dwa zbiorniki paliwa, wzmocnione resory, dwa pełne koła zapasowe, terenowe opony i wiele innych drobiazgów…
Zdjęcia ze Złombola 2014:
Żuk na Złombolu 2015 i później na trasie bałkańskiej:
Żuk wjeżdża do Macedonii
Żuk wyjeżdża z Czarnogóry
Żuk nad zatoką Kotorską
Na granicy Liechtenstein-Szwajcaria
Start w rajdzie Budapeszt-Bamako 2016:
Na kilka dni przed startem