Nasz Żuk!

Nasz pojazd to FS-Lublin, model Żuk A07. Zwany z francuska – Le Żuk, z racji wyposażenia w mnóstwo części z aut francuskich, oraz polakierowania białym lakierem z palety Citroena.Wyprodukowany w lutym 1998 roku, na kilka dni przed zakończeniem produkcji. Numer seryjny to 587 709 (ostatni wyprodukowany Żuk ma numer 587 818). Nasz jest zatem sto dziewiąty od końca produkcji. Fabrycznie zaopatrzony w silnik diesla, krajowej produkcji Andoria z Andrychowa. Pojemność 2400 cm i moc całe 70 koni;-). Doposażony w pięciobiegową skrzynię i hamulce tarczowe z młodszego brata – Lublina. Reszta jest seryjna. Dodane sporo wyposażenia kempingowego, przebudowane wnętrze, zmodyfikowane wiele elementów. Dwa zbiorniki paliwa, wzmocnione resory, dwa pełne koła zapasowe, terenowe opony i wiele innych drobiazgów…

Poniżej znajdziecie mnóstwo fotek Żuka – takich nadających się do pokazywania znajomym, rodzinie, kotu, oraz do pobrania i zrobienia sobie z nich tapety, albo wrzucenia ich do gazety, gdzie opisane są Żukowe wojaże;-) Fotki są mojej produkcji, darmowe, brać i się cieszyć. Widać na nich jak Żuk się przepoczwarzył z maszyny rolniczej w wyprawówkę.
Najnowsze fotki – na końcu;-)
 Jeszcze bez zmian
 
Pierwsze zmiany
 Wstępna wersja tyłu;-)
Nabieramy kształtów
 Koło i drabinka już na miejscu
 Jeszcze bez naklejek
 Wóz i twórca
 
 Żwirek pod Stadionem Narodowym
 
 Nowe obuwie terenowe
 Nowe światło STOP
 I gotowe – dwa dni przed startem w Złombolu 2014

Zdjęcia ze Złombola 2014:

Żuk w Monaco
Żuk w Andorrze
Żuk w Pirenejach
Żuk w Austrii (Alpy)
Żuk w Saint-Tropez

Żuk na Złombolu 2015 i później na trasie bałkańskiej:

Granica bułgarsko-rumuńska

Żuk wjeżdża do Macedonii

Żuk wyjeżdża z Czarnogóry

Żuk nad zatoką Kotorską

Gdzieś w Bośni

Na granicy Liechtenstein-Szwajcaria

Start w rajdzie Budapeszt-Bamako 2016:

Na kilka dni przed startem

Budapest-Bamako 2016
Budapest-Bamako 2016

Żuk w Maroko

Żuk w Maroko nad oceanem

 

Zdjęcia z różnych dziwnych podróży:

Żuk w „Wilkowyjach” (Jeruzal)